Поради зголемен обем на работењето и со цел да ангажира квалитетен професионалец кој ќе добие шанса, преку тимска работа, да напредува во својата банкарска кариера
Капитал Банка АД Скопје распишува
К О Н К У Р С
за пополнување на две (2) отворени работни места:
1. Комерцијалист
Основни работни задолженија и одговорности:
- Аквизиција на нови клиенти
- Директна комуникација со нови и постоечки клиенти и понуда на продуктите и услугите на Банката
- Планирање и организирање на продажни активности
- Промоција и продажба на продуктите и услугите на Банката и водење на состаноци и преговори со клиенти
- Одлично познавање на сите сите продукти и услуги , соодветно информирање на клиентите за тековните понуди на Банката и придобивките што се обезбедуваат на клиентот во поглед на конкурентите
- Континуирано освојување на деловниот пазар со целокупната понуда на продуктите и услугите на Банката
- Обезбедување на квалитетна и препознатлива услуга на задоволство на клиентите
- Одржување на тековната база на клиенти
- Решавање на специфични барања и жалби и клиентите
- Континуирано следење на клиентите
Потребни квалификации:
- ССС или ВСС
- Поседување на исклучителни вештини за продажба
- Работно искуство во комерција и продажба на терен се сметаат за предност
- Активно знаење на англискиот јазик (пишан и говорен)
- Работно познавање на Microsoft Office пакетот
- Возачка дозвола Б категорија
Очекувани способности, персонални карактеристики:
-
- Тимски дух, флексибилност и способност за мултитаскинг и поставување на приоритети
- Одлично развиени комуникациски и презентациски вештини, посветеност и сериозност во пристапот
- Добри аналитички способности, организираност и систематичност во работањето
- Изразена желба за постигнување на одлични резултати и посветеност во остварување на таргети
- Самоиницијативност, динамичност и способност за работа со минимални упатсва
- Мотивираност, упорност, стрпливост и одговорност
2. Секретарка
Основни работни задолженија и одговорности:
- Врши административно технички работи за членовите на Управниот одбор
- Навремено проследување на потребните информации на надредените, соработниците и/или клиентите
- Закажување на состаноци и евиденција на нивниот распоред, време и место на нивното одржување
- Пречек и услужување на клиентите, деловните партнери, вработени и други лица кои доаѓаат на средби со Управниот одбор
- Одговарање на директни прашања и телефонски повици
- Пречек и услужување на клиентите, деловните партнери, вработени и други лица кои доаѓаат на средби со Управниот одбор
- Примање и испраќање на дневни обични и е-маил пораки и водење на евиденција
- Подготовка на деловни дописи и писма според добиените упатства
Потребни квалификации:
- Активно знаење на англискиот јазик (пишан и говорен)
- Работно познавање на Microsoft Office пакетот
- Дополнителни курсеви, обуки и препораки се сметаат за предност.
Очекувани способности, персонални карактеристики:
- Совесност и педантност
- Позитивен став и љубезност
- Способност за вешта вербална и писмена комуникација
- Упорност и стрпливост
- Претприемништво и организираност
- Стабилност и сталоженост
- Посветеност на работата
- Промисленост, доверливост, одмереност и дискретност
На избраните кандидати им се нудат привлечни финансиски услови, како и професионално, динамично работно опкружување со можност за изразување на сопствената креативност и професионалност.
Сите заинтересирани кандидати своја кратка биографија и мотивациско писмо да достават на следниов е-маил: jobs@capitalbank.com.mk, со назнака на работното место за кое конкурираат, најдоцна до 31.01.2018 година.
Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг ќе бидат контактирани.