Capital Bank | Financial Inovation

POLITIKA E PRIVATËSI E

KAPITAL BANKA

 

Kjo politikë shpjegon llojet e informacionit që mund të mbledhim dhe mbajmë kur vizitojmë faqen e internetit ose disa nga shërbimet e tjera të bazuara në ueb të Bankës , si dhe mënyrën se si përdoret ai informacion dhe me kë ndahen të dhënat. Ai gjithashtu përcakton se si mund të na kontaktoni nëse keni pyetje ose shqetësime në lidhje me këtë informacion.

Kapital Banka AD Shkup, në cilësinë e kontrollorit, në përputhje me Ligjin për mbrojtjen e të dhënave personale, i informon klientët e saj për mënyrën se si përpunohen të dhënat personale kur vizitojnë :

  • faqen zyrtare të Bankës
  • faqen e e-banking
  • aplikacione mobile banking në platformat IOS dhe Android
  • faqen e aplikimit për kredi ose kur përdorni ndonjë nga shërbimet e tjera të ofruara nga Banka.

Para së gjithash, Kujdesi për klientët dhe privatësinë e tyre është prioritet në Kapital Bankën .

 

1. Llojet e të dhënave të përpunuara nga Banka

Banka mund të përpunojë llojet e mëposhtme të të dhënave personale:

  • Të dhënat e identifikimit – (emri, emri i babait, gjinia, numri i identitetit, numri i amzës, data dhe vendi i lindjes dhe të dhëna të tjera demografike).
  • Të dhënat e komunikimit – (adresa dhe e-mail, numri i telefonit kontaktues).
  • Të dhëna në lidhje me statusin e mospagimit të klientit për detyrimet e tij financiare, të tilla si përfundimet e marrëveshjeve të huasë dhe kredisë, urdhërpagesat, kërkesat dhe vendimet e zgjidhjes dhe falimentimi.
  • Të dhënat e marra nga ekzekutimi i kontratave të klientit me Bankën dhe përdorimi i produkteve që i ofrohen.
  • Të dhëna për gjendjen ekonomike, familjare dhe të pasurisë - (profesioni, statusi martesor, të ardhurat dhe dokumentacion tjetër).
  • Të dhënat e marra nga transaksionet e pagesave dhe shërbimet e pagesave.
  • Të dhëna mbi kreditueshmërinë dhe ekspozimin e klientit me pëlqimin e marrë më parë për një ekstrakt të ICD.
  • Të dhënat në lidhje me identifikuesit e përdoruesit dhe sjelljen e tij transaksionale ­të ofruara nga pajisjet ose aplikacionet (të ofruara përmes regjistrimeve të regjistrit) që ai përdor, të tilla si adresa IP ose të dhëna të tjera të ofruara nga pajisjet e përdorura nga Klienti, si identifikuesit e vendndodhjes dhe kukit që përdoren nga kontrolluesi, në kombinim me identifikues të veçantë, mund të përdoret për të identifikuar klientin.

Lloji dhe numri i të dhënave të mbledhura nga Kontrolluesi- Banka varet nga lloji i shërbimit dhe produkteve të përdorura nga klientët.

 

 

2. Baza për përpunimin e të dhënave personale nga Banka

Banka përpunon të dhënat personale në një mënyrë që është në përputhje me qëllimin për të cilin ato janë mbledhur pas pëlqimit paraprak pa pagesë të dhënë nga klientët. Përpunimi kryhet për t'ju ofruar shërbimin ose produktin e kërkuar gjatë kryerjes së shërbimeve bankare dhe financiare të nevojshme për realizimin e detyrimeve kontraktuale me klientët, të gjitha aktivitetet e nevojshme të nevojshme për funksionimin dhe administrimin e institucioneve përgjegjëse për kreditimin dhe financimin. shërbime, si dhe mundëson akses për klientët në informacione ose oferta të caktuara.

 

3. Si mbledhim të dhëna personale nga klientët

Banka mbledh të dhëna personale përmes disa kanaleve të ndryshme, përkatësisht:

- përmes adresës sonë të emailit: info @ capitalbank.com.mk ;

- nëpërmjet përdorimit tuaj të faqes sonë të internetit, aplikacioneve celulare duke përfshirë këtu formularët e aplikimit për produktet që ju nevojiten;

- me postë;

- nga kontrollorë të tjerë nëpërmjet internetit ose një lidhjeje private të komunikimit elektronik;

- përmes video survejimit.

 

4 . Përdorimi i ëmbëlsirave” - "Cookies"

Banka përdor teknologji që janë të përhapura në industri për të mbledhur informacion në lidhje me përdorimin e faqes sonë të internetit dhe shërbimeve të tjera të bazuara në besim , të njohura si "cookies".

Për shembull, këto teknologji na tregojnë se cilët përdorues kanë klikuar në elementë të rëndësishëm (si lidhjet ose grafika) të faqes së internetit ose shërbime të tjera të bazuara në internet dhe njohin shfletuesin tuaj herën tjetër që të vizitoni faqen tonë të internetit anësor. Përdorimi i këtyre teknologjive bëhet ekskluzivisht për të përmirësuar përvojën e përdoruesit dhe funksionalitetin e portalit të Bankës dhe faqes së Internet Bankës.

Duke përdorur faqen tonë të internetit në përputhje me " Politikën e "ëmbëlsirave" (COOKIES)  të cilën kontrolluesi publikon publikisht dhe në mënyrë transparente në faqen e saj të internetit dhe mund të gjendet në linkun e mëposhtëm, ju pranoni, domethënë pranoni dispozitat e Politikës sonë të Privatësisë. Nëse nuk jeni dakord me të, ju lutemi mos përdorni faqen tonë të internetit.

 

5. Ndarja e informacionit

Banka nuk ua zbulon të dhënat tuaja personale palëve të treta pa pëlqimin tuaj. Të dhënat personale mund të zbulohen vetëm në përputhje me ligjin .

 

6 . Qasja në të dhënat personale

Qasja në të dhënat personale u sigurohet:

  • Punonjësit e autorizuar të Bankës për përmbushjen e detyrimeve kontraktuale që rrjedhin nga marrëveshjet e nënshkruara ndërmjet klientëve dhe Bankës, si dhe përmbushjen e detyrimeve ligjore përkatëse nga ana e Bankës.
  • Personat fizikë dhe juridikë, të cilëve Banka u ngarkon kryerjen e detyrave të caktuara në emër të saj, si kompanitë që ofrojnë shërbime për raportimin e debitorëve, avokatët, noterët dhe ekzekutorët, ofruesit e shërbimeve që lidhen me zhvillimin dhe mirëmbajtjen e aplikacioneve të TI-së dhe bazave të të dhënave të të dhënave. si dhe kompanitë që ofrojnë shërbime web hosting. Në të gjitha rastet, personat e lartpërmendur janë të detyruar të ruajnë konfidencialitetin dhe të sigurojnë mbrojtjen e përpunimit të të dhënave personale në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e të Dhënave Personale me të gjitha aktet nënligjore, shtesat dhe ndryshimet e tij.
  • Shoqëritë e mbledhjes së borxhit, si dhe subjektet e sektorit financiar, përfshirë shoqëritë investuese vendase apo të huaja, në rast transferimi (cesioni) të pretendimeve që rrjedhin nga marrëveshjet e kredisë.
  • Autoritetet dhe organet mbikëqyrëse, audituese, të pavarura, gjyqësore, publike ose të tjera në kuadër të detyrave, detyrave dhe kompetencave të tyre ligjore (IRS, BPRMV, DIF, etj.).
  • Të gjitha bankat dhe institucionet për shërbime financiare (bankat depozituese, bankat korrespondente, në varësi të marrëveshjes, etj.).

Qasja në të dhënat personale mundësohet vetëm në bazë të ligjit ose në bazë të pëlqimit të shprehur të klientit.

 

7 . Transferimi i të dhënave personale

Në përputhje me rregulloret në fuqi, të dhënat mund të transferohen te palët e treta, bazuar në porosinë/pëlqimin tuaj kur përdorni produktet dhe shërbimet e Bankës . Informacioni juaj mund të transferohet edhe në vende të tjera. (p.sh., kur përdorni shërbimin e-banking dhe kryeni transaksione pagesash jashtë vendit) , bazuar në urdhrin/pëlqimin e klientit të parashikuar me ligj, kur përdorni shërbimet e Bankës.

 

8 . Koha e ruajtjes së të dhënave

Banka i ruan të dhënat personale deri në përfundimin e qëllimit për të cilin janë mbledhur, pra deri në përmbushjen e të gjitha detyrimeve kontraktuale dhe ligjore. Banka ka detyrim ligjor të ruajë të dhënat që dalin nga Ligji për bankat, Ligji për parandalimin e pastrimit të parave dhe financimit të terrorizmit, Ligji për letrat me vlerë, Ligji për mbrojtjen e të dhënave personale dhe të gjitha ligjet e tjera përkatëse që lidhen me institucionet financiare. Afatet kohore të përcaktuara në këto rregullore ndryshojnë nga dy deri në dhjetë vjet në varësi të legjislacionit përkatës.

Nëse me skadimin e afatit të sipërpërmendur, zhvillohen procedime ligjore me Bankën ose ndonjë kompani të lidhur, në lidhje direkte ose indirekte me Klientin, periudha e ruajtjes së të dhënave zgjatet deri në një vendim gjyqësor të formës së prerë.

Nëse Banka përpunon të dhënat personale për qëllime statistikore pas skadimit të afatit të ruajtjes së tyre, ajo (përgjithmonë) i anonimizon ato në një mënyrë që klienti të mos mund të identifikohet.

 

9 . Mbrojtja e përpunimit të të dhënave personale

Banka merr të gjitha masat e përcaktuara teknike dhe organizative dhe zbaton një sistem të menaxhimit të sigurisë së informacionit për të garantuar konfidencialitetin dhe sigurinë e procedurës për përpunimin e të dhënave personale të klientëve , për të parandaluar aksesin e paautorizuar dhe keqpërdorimin e tyre dhe për t'i mbrojtur ata nga shkatërrimi aksidental ose i paligjshëm, humbje, ndryshim, zbulim ose qasje e paautorizuar dhe çdo formë tjetër e përpunimit të paligjshëm. Procedurat tona të sigurisë i nënshtrohen kontrolleve të rregullta dhe pasqyrojnë zhvillimet më të fundit teknologjike në këtë fushë.

 

10 . Të drejtat e klientit mbrojtjen e të dhënave personale

Sipas Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale, klienti ka të drejtë të:

  • · Ndërgjegjësimit dhe qasjes

Klienti ka të drejtë të informohet me saktësi se si mblidhen të dhënat e tij personale, qëllimet për të cilat mblidhen, burimin e të dhënave, mënyrën e përpunimit dhe informacione të tjera në lidhje me të dhënat e tij personale të përpunuara nga Banka.

  • Korrigjimit ose plotësimit të të dhënave personale

Klienti ka të drejtë në çdo kohë të kërkojë korrigjimin e të dhënave të tij personale të pasakta, si dhe të drejtën të plotësojë të dhënat personale të paplota, duke dhënë një deklaratë shtesë. Kjo është gjithashtu një obligim i Klientit.

 

  • Kufizimit të përpunimit të të dhënave personale

Klienti ka të drejtë të kërkojë kufizimin e përpunimit të të dhënave të tij personale, nëse plotësohet një nga kushtet e mëposhtme:

- saktësia e të dhënave personale kontestohet nga subjekti i të dhënave personale, për një periudhë që lejon kontrolluesin të kontrollojë saktësinë e të dhënave personale;

- përpunimi është i paligjshëm dhe klienti kundërshton fshirjen e të dhënave personale, duke kërkuar në vend të kësaj kufizimin e përdorimit të tyre;

- për qëllime përpunimi, kontrolluesi nuk ka më nevojë për të dhënat personale, por klienti kërkon që ata të krijojnë, ushtrojnë ose mbrojnë pretendimet e tij ligjore;

- klienti kundërshton përpunimin, në pritje të verifikimit nëse interesat legjitime të kontrollorit mbizotërojnë mbi interesat e klientit.

  • Fshirjes të dhënave të tij personale

Klienti ka të drejtë të kërkojë fshirjen e të dhënave të tij personale, për të cilën duhet të plotësohet një nga kushtet e mëposhtme:

- të dhënat personale nuk nevojiten më për qëllimet për të cilat janë mbledhur ose përpunuar;

- klienti tërheq pëlqimin mbi të cilin bazohet përpunimi dhe nuk ka bazë tjetër ligjore për përpunimin;

- klienti kundërshton përpunimin dhe nuk ka bazë tjetër ligjore për përpunimin ;

- të dhënat personale janë përpunuar në mënyrë të paligjshme;

- të dhënat personale duhet të fshihen për të përmbushur një detyrim të përcaktuar me ligj që zbatohet për kontrolluesin;

- të dhënat personale janë mbledhur me qëllim të ofrimit të shërbimeve të shoqërisë së informacionit.

  • · Transportueshmëria e të dhënave

Klienti mund të kërkojë që të dhënat që ai ka dorëzuar te Kontrollori - Banka t'i transferohen një kontrolluesi tjetër. Ushtrimi i të drejtës së transportueshmërisë nuk nënkupton fshirje të të dhënave nga të dhënat e Bankës. Fshirja bëhet sipas kushteve të përcaktuara në paragrafin e mëparshëm.

  • · Kundërshtimi dhe vendimmarrja e automatizuar

Klienti, bazuar në një situatë specifike që lidhet me të, ka të drejtë të kundërshtojë përpunimin e të dhënave të tij personale, të nevojshme për kryerjen e çështjeve me interes publik, ose kur përpunimi është i nevojshëm për qëllime të interesave legjitime të Bankës. duke përfshirë edhe profilizimin. Nëse të dhënat personale të klientit përpunohen për qëllime marketingu të drejtpërdrejtë, klienti ka të drejtë të kundërshtojë përpunimin që lidhet me këtë lloj marketingu.

Klienti ka të drejtë të mos i nënshtrohet një vendimi të bazuar vetëm në përpunimin e automatizuar, duke përfshirë profilizimin që shkakton pasoja ligjore për të ose ndikon në mënyrë të ngjashme tek ai.

Kjo e drejtë nuk zbatohet nëse vendimi:

- kërkohet për lidhjen ose ekzekutimin e një marrëveshjeje ndërmjet klientit dhe Bankës;

- lejohet nga ligji i zbatueshëm për Bankën ose

- bazohet në pëlqimin e shprehur të klientit.

  • Tërheqja e pëlqimit

Klienti ka të drejtë të tërheqë pëlqimin për përpunimin e të dhënave të tij personale, pa cënuar ligjshmërinë e përpunimit që bazohej në pëlqimin përpara se të tërhiqej, kur përpunimi i të dhënave kryhet në bazë të një pëlqimi të dhënë për përpunim. .

 

11 . Si mund të ushtrojë klienti të drejtat e tij

Për të ushtruar të drejtat e listuara më sipër, klienti mund:

• t'i drejtohet drejtuesve të bankës duke paraqitur në arkivin e bankës një formular Kërkesë për ushtrimin e të drejtave. Formulari mund të shkarkohet nga linku e mëposhtëm , ose mund ta shkarkoni nga faqja e internetit e bankës në seksionin mbi " Veprat në fushën e mbrojtjes së të dhënave personale ",

• të kontaktoni Bankën me e-mail në : info @capitalbank . MB ,

Banka do t'i përgjigjet klientit në afatin e duhur ligjor sipas kërkesës së paraqitur, dhe më së shumti tridhjetë (30) ditë pas paraqitjes dhe pranimit të kërkesës. Ky afat mund të zgjatet edhe për 2 muaj shtesë, nëse Banka e gjykon të nevojshme, duke marrë parasysh kompleksitetin dhe numrin e kërkesave të paraqitura nga klienti.

Banka do të informojë klientin për zgjatjen e afatit, por jo më shumë se tridhjetë (30) ditë nga marrja e kërkesës dhe do të tregojë arsyet e zgjatjes.

Nëse Banka nuk merr masa në lidhje me kërkesën e klientit, ajo do ta njoftojë klientin pa vonesë dhe më së voni brenda afatit të caktuar prej tridhjetë (30) ditësh nga marrja e kërkesës, për arsyet e mosmarrjes së masave dhe të mundësisë së Klientit për të paraqitur një kërkesë në AZLP, si dhe të mundësisë së përdorimit të mbrojtjes ligjore.

Informacioni i mësipërm ofrohet nga Banka e Kontrolluesit pa pagesë. Megjithatë, kur kërkesat nga Klienti janë qartazi të pabaza ose të tepruara, veçanërisht përsa i përket natyrës së tyre përsëritëse, Banka mund të vendosë një tarifë të përshtatshme duke marrë parasysh vëllimin, kompleksitetin dhe kohën e nevojshme për t'iu përgjigjur, ose të refuzojë t'i përgjigjet kërkesës.

 

Informacioni i kontrollorit:

Kontrolluesi i të dhënave personale është:

Kapital Bank SHA Shkup

Selia: Shtabi qendror

Rr. Nikolla Kljusev nr 1

1000 Shkup, Republika e Maqedonisë së Veriut

Telefon: +389 2 3102 500 ;

email: info@capitalbank.com.mk

Zyrtari për mbrojtjen e të dhënave personale:

Kontaktoni: privacy@capitalbank.com.mk   

 

Nëse keni pyetje në lidhje me Politikën e Privatësisë së Kapital Bank SHA Shkup kur përdorni : faqen zyrtare të Bankës, uebsajtin për banking elektronik, aplikacionet mobile banking në platformat IOS dhe Android dhe kur përdorni ndonjë nga shërbimet e ofruara nga Banka në faqen tonë. faqen e internetit, ju lutemi na kontaktoni në adresën e dhënë.

 


Icon

Str.Nikola Kljusev no. 1, 1000 Skopje

Icon2

+389 02/3102-500; +389 02/3102 510


Site by